Organisatie

De organisatie van de vereniging wordt gevormd door het bestuur en verschillende commissies. Daarbij zijn de technische staf, die met behulp van vele vrijwilligers het technisch hart van de vereniging vormt, de werkploeg die onze accommodatie in topvorm houdt en alle overige vrijwilligers die een bijdrage leveren aan onze club, de mensen die ervoor zorgen dat al onze leden hun favoriete sport kunnen beoefenen.

Het bestuur bestaat momenteel uit 4 mensen.  LEES MEER  >>

Commissies en contactpersonen

Voetbalvereniging Papendrecht heeft diverse commissies. Over enkele commissies kunt u meer lezen door hieronder op de naam ervan te klikken.

Bestuur Business Club vv Papendrecht  >>

Jeugdcommissie en Technisch Jeugdkader  >>
Technische Commissie  >>
Scheidsrechterscommissie  >>
Vrijwilligerscommissie  >>
Sponsorcommissie  >>
Communicatiecommissie  >>
Kantinecommissie  >>

Daarnaast kent VV Papendrecht de volgende commissies en contactpersonen:

Accommodatiemanager Ton Rutteman
Intakecoördinator Lonneke Michielse
Wim Erkelens Lid
Kascontrolecommissie Martin van Heteren Lid
Marc de Groen Reservelid
Mariska van ’t Zant Reservelid
Wedstrijdsecretariaat Dave Eielts Voorzitter
Ledenadministratie Theo Wolters Voorzitter
Commissie Onderscheidingen Peter Michielse Voorzitter
Eimerd van de Griend Lid
Coby Blom Lid
Vertrouwenscontactpersoon Patty Biemond
Coby Blom
Financieel Contactpersoon Susan Verschuren

Technische staf

De sportclub kent een uitgebreide technische staf. Enkele belangrijke functies worden door de volgende mensen ingevuld:

Hoofdtrainer Zaterdag Johan Sturrus
Hoofdtrainer Vrouwen Herman Woudenberg
Keeperstrainers Richard Lokenberg
Rob Regeer
Verzorger Jeugd Thea Vuurens

De werkploeg

De werkploeg zorgt ervoor dat de accommodatie altijd netjes en in topvorm is.  De werkploeg, onder leiding van coördinator Wim van Pelt en voorzitter Hans Jonker, is een enthousiaste groep met mensen die niet alleen handig zijn, maar ook een VV Papendrecht-hart hebben. Het gehele jaar door worden onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd aan de accommodatie. Hebt u ook interesse om mee te helpen, neem dan contact op met de voorzitter, e-mail: voorzitter@vvpapendrecht.nl.

Vacatures

VV Papendrecht wordt draaiende gehouden door vrijwilligers en kan voortdurend mensen gebruiken. Zo zijn nieuwe commissieleden, kantinemedewerkers, begeleiders van jeugdteams, (assistent-)scheidsrechters en medewerkers voor de onderhouds- en schoonmaakploeg altijd welkom. Mocht u geïnteresseerd zijn, meld u zich dan.

Op het moment staan bij VV Papendrecht, naast bovengenoemde functies, de volgende functies open:

Orgaan / Team
       Functie
O11 t/m O19 Jeugdscheidsrechters
JO7 t/m JO10 Spelbegeleiders
Technisch Jeugdkader Technisch Coördinator jeugdafdeling
Jeugdwedstrijden Prepareren van doelen tijdens wedstrijddagen

Voor de functie van Technisch Coördinator jeugdafdeling alsmede die van jeugdtrainer of -leider kunt u contact opnemen met jeugdvoorzitter Rick Croese (jeugdvoorzitter@vvpapendrecht.nl). Voor een andere functie bij de jeugd kunt u mailen naar: jeugd@vvpapendrecht.nl. Voor de overige functies kunt u contact opnemen met secretaris Edwin Schreurs: secretaris@vvpapendrecht.nl.

Tevens staan vaak op de Vrijwilligersvacaturebank Papendrecht enkele openstaande functies uitgebreid beschreven.