Vrienden van VV Papendrecht

De ‘Vrienden van VV Papendrecht‘ zijn mensen die onze jeugd een warm hart toedragen. Met een bijdrage van 50 euro per jaar steunen zij de jeugdafdeling van onze club. De leden worden regelmatig geïnformeerd waaraan de opbrengsten zijn uitgegeven. In de kantine hangt het bord, aangeboden door Esbi Reclame, waarop als dank de Vrienden van VV Papendrecht zijn vermeld. De eerste doelstelling om daarop 50 leden te krijgen is recentelijk behaald. We zijn bijzonder verheugd dat zoveel mensen de jeugdafdeling op deze wijze ondersteunen. We kunnen nu ons volgende doel najagen, namelijk het aantal Vrienden van VV Papendrecht uitbreiden tot 100.

Lid worden kan als particulier, familie, duo, voetbalteam of wat dan ook. Wilt u ook lid worden? Dat kan door contact op te nemen met onze secretaris Edwin Schreurs of door het inschrijfformulier in te vullen dat u kunt afhalen op de club of hier kunt downloaden  >>

Het ingevulde inschrijfformulier kan worden afgegeven in de Commissiekamer of opgestuurd worden:

• Per e-mail naar het secretariaat: secretaris@vvpapendrecht.nl.
  • Per post naar: VV Papendrecht, t.a.v. het secretariaat,  Postbus 100,  3350 AC  Papendrecht.